Så där ja!

 
Saknat att blogga och tänkte att nu är det dags att sätta fart igen. Tröttnade och la ner. Men inser att bloggandet är och kommer nog vara en stor en del av mitt liv för alltid. Så då är det lika bra att fortsätta. 

Börjar om helt. Inga gamla inlägg. Nytt och fräscht :)

Vem är jag då. Linda heter jag är typ 40- och bor utanför Göteborg med make och två barn :) 

 
Min blogg är en ren trams och tanke blogg. Ibland kommer jag skriva om saker jag läst i tidningen. Ibland kanske bara lägga ut en bild eller 15. 
Film är ett stort intresse så jag kommer skriva massor om film. Ja en hel del om Tvserier också. Sån nörd är jag. 

Nu skall jag ta och göra mig bekant med blogg.se och se om jag kan fatta hur detta funkar. Kan man blogga från mobilen tex osv.. Jag är lättlärd så jag är snart proffs på detta :) 
 


Kommentarer
Jeanette Ståhl

Tack för din söta kommentar på min blogg. Kul att du börjar blogga igen och tack för din fina presentation.
Nu vet jag ju lite mer om vem du är, söta du!
KRAM♥

2013-08-12 @ 09:20:38
URL: http://www.mrsjeanette.blogspot.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

javamorsangbg.blogg.se

Vardagsblogg om allt från väder till film.

RSS 2.0